Odpowiedzi

2010-03-13T19:09:44+01:00
A) 16x^2-2x > 16x^2-12x+4x-3
16x^2-2x-16x^2+12x-4x > -3
6x > -3 /:6
x>-0,5

b) 2y[3y-3-1] > 6y^2+3y-22
6y^2-8y > 6y^2+3y-22
6y^2-8y-6y^2-3y > -22
-11y > -22 /:(-11)
y < 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T19:12:13+01:00
A) 2x(8x-1)> (4x+1)(4x-3)
16x²-1>5x+1x
15x²>6x²


b) 2y{3(y-1)-1)>3y(2y+1)-22
6y+2y²-1y-2y>6y²+3y-22
6ydo3-3y²>9y do 3 -22
6y>-13 do 3


I Jak masz tam gdzie pisze do 3 to musisz napisać zamiast takiego ² czego 3