Odpowiedzi

2010-03-13T19:08:02+01:00
- jedny ludzie umierają, drudzysię rodzą .
- jest wiele tragicznych wypatków . np. samochodowych
- ludzie umierają z głodu, zimna itp.

mam nadzieję, że pomogłam! ;*
1 5 1
2010-03-13T19:09:48+01:00
Ponieważ:
- szeżyłby się deficyt wody i klęski głodu
- szeżenie się choirób
- bardzo niskie PKB
- coraz więcej slumsów
- poniewaz ludzie ciągle umierają
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T19:13:35+01:00
- ponieważ w końcu zabraknie powierzchni życiowej
- zasoby slodkiej wody są ograniczone
- mogłoby zabraknąc żywności
1 5 1