Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T19:12:43+01:00
Zrób, o jakiejś dziewczynie co znajdzie jakąś magiczną rzecz. Np. naszyjnik. A później z nim różne dziwne rzeczy się bd dziać. Może to być też jakieś telepatyczne kontakty?

Bohaterzy:
główna bohaterka - Jane
inni bohaterowie: FI2 - kosmita z którym się skontaktuje
Sandra i Tomek - przyjaciele Jane
i jacyś bohaterzy mniej ważni, czyli że znają się np. ze szkoły.
2010-03-13T19:13:33+01:00
Myślę że taka książka mogła by być o kosmitach o planowanej inwazji na ziemię
imiona bohaterów to na przykład;
malla
muniek
anja
tedzik
emik
itp.