Odpowiedzi

2010-03-13T19:21:10+01:00
Wymagające opieki :
- krowa ,
- pies ,
- kot ,
- sarna,
- wilk ,
- świnia ,
- koń ,
- królik.

Nie wymagające opieki :
- świnka morska,
- chomik,
- wiewiórka ,
- kret ,
- słoń ,
- dzik.

Mam nadzieję, że pomogłam ;)
1 5 1
2010-03-13T19:31:07+01:00
Wymagające opieki :
- krowa ,
- pies ,
- kot ,
- sarna,
- wilk ,
- świnia ,
- koń ,
- królik.

Nie wymagające opieki :
- świnka morska,
- chomik,
- wiewiórka ,
- kret ,
- słoń ,
- dzik.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T19:56:25+01:00
Samodzielne:
*kret
*świnka morska
*wilk
*dzik
wymagają opieki rodziców:
*chomik
*krowa
*pies
*kot
*sarna
*słoń
*niedźwiedź
*świnia
*koń
*królik
*wiewiórka
LICZE NA NAJLEPSZĄ!!!