Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T19:32:41+01:00
Sosna,świerk,jodła,cis,modrzew,,jałowiec,daglezja,tuja,limba,cypryśnik błotny.
3 1 3
2010-03-13T19:34:08+01:00
Sosna, świerk, cis ,modrzew ,kosodrzewina, jodła, daglezja ,iglak, metasekwoja chińska, żywotnik olbrzymi
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T19:37:41+01:00
1.Sosna
2.Świerk
3.Jodła
4.Modrzew
5.Cis
6.Sekwoja wieczniezielona
7.Mamutowiec olbrzymi
8.Daglezja zielona
9. Jedlica
10.żywotnik zachodni
2 3 2