Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T21:06:15+01:00
Żeby cząsteczki DNA zostały rozcięte w tych samych miejscach, ściśle określonych tak ponieważ muszą powstać tzw. "lepkie końce" obu rozcinanych cząsteczek DNA, które następnie zostaną komplementarnie połączone przez enzym ligaza.
W ten sposób powstaje zrekombinowana cząsteczka DNA.
2010-03-13T21:42:30+01:00
Żeby cząsteczki DNA zostały rozcięte w tych samych miejscach, ściśle określonych tak ponieważ muszą powstać tzw. "lepkie końce" obu rozcinanych cząsteczek DNA, które następnie zostaną komplementarnie połączone przez enzym ligaza.
W ten sposób powstaje zrekombinowana cząsteczka DNA.