Odpowiedzi

2010-03-13T19:37:07+01:00
Kochana Łucjo.

jestem zafascynowana tym jaka byłaś dzielna ty i twoje rodzeństwo. Gdyby nie ty to Narnię pochłoniłaby wieczna zima. Gra w chowanego było szczałem w dzięsiątkę. jestem bardzo inteligentną dziewczynką o dobrym serduszku. Mam nadzieję, że teraz na tronie armii jest ci dobrze i będziesz nalezytcie opiekowała się swoim królestwem. I chodź jesteś najmłodsza to masz najwiędzej wdzięku.

Twoja (nick, pseudonim)
26 3 26
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T19:44:36+01:00
Bajkowo,13maj2010r.


Kochana Łucjo!
Kiedy poznałam treść twojej przygody , postanowiłam , że koniecznie muszę do Ciebie napisać .Bardzo chciałabym Cię poznac i mam nadzieję , że kiedyś moje marzenie zostabue zrealizowane.
Masz wspaniałe rodzeństwo , szkoda tylko że na początku nie wierzyło w istnienie krainy Narnia .Zazroszczę Ci , że poznałaś tak niezwykłą postać jak Tumnus.To niesamowite jest pół człowiekiem , a pół kozłem , ale ma wyjątkową osbobowość i jestem pewna , że gdybym go poznała to bylibyśmy dobrymi przyjaciółmi.Podziwiam Cię za odwagę i pomysłowość.Dla mnie jesteś osobą godną naśladowania , dobrym wzorcem .
Mam nadzieję , że odpiszesz na mój list , a w przyszłości być może odwiedzę Narnię w twoim towarzystwie .

np. Anna .
44 4 44