Zadanie 1:
Dane są liczby:
15, MCI, 235, CDL, CXIX, 348, DCCCXXXII, 530, 2006.
a) Jaką częścią wszystkich liczb są liczby zapisane znakami rzymskimi??
b) Jaką częścią wszystkich liczb są liczby większe ok 300??

Zadanie 2 :
Jaką częścią godziny jest jedna lekcja??

Zadanie 3:
Klasa piąta liczy 29 uczniów. Pewnego dnia nieobecnych było 5 dzieci. Jaką część liczby wszystkich uczniów stanowili ucznowie obecni na lekcjach??


Proszę i Dziękuję...

2

Odpowiedzi

2010-03-13T19:36:31+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T19:41:44+01:00
Zad.1.
a) 4/9
b)6/9
Zad.2
45/60=3/4
Zad.3.
29-5=24
24/29
1 5 1