Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T19:36:15+01:00
100%-70%=30%
30%=12
10%=4
100%=40
jechało 40 osób.
9 4 9
2010-03-13T19:36:27+01:00
12=100%-70%
12=30%
40=100%

Autobusem jechało 40 osób
3 3 3
2010-03-13T19:42:58+01:00
70% - dorośli
100% - 70 % = 30 % - 12 dzieci
100% - x
30% - 12
x=100*12/30 = 10*12/30 = 120/30 = 40 os.
38 - dorosłych
12 - dzieci
Odp. W autobusie jechało 40 osób .
120/30 to 4, a nie 40 pozdrawiam :))
jest 28 dorosłych a nie 38 bo to wychodzi 50