Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T19:41:35+01:00
1Poniewarz mało ludzi w opcych krajów jest w stanie usłyszec i dostrzec take Piękno Muzyki Polskiej
2Pomnik Chopena w Warszawie
2010-03-13T19:50:57+01:00
1. Dlaczego zaprosiłbym obcokrajowca na koncert muzyki Fryderyka Chopina.
2.Zabytki związane z Fryderykiem Chopinem.
Ad.1
Zaprosiłabym go ponieważ Fryderyk chopin jest bardzo znany w Polsce.Już mając 7 lat potrafił sam skomponowac utwór.
2.pomnik w Paryżu , w warszawie itp.
W warszawie jest też muzeum poświęcone pamięci Fryderyka chopina.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T19:53:11+01:00
1. Zaprosił bym obcokrajowca na koncert Fryderyka Chopina ponieważ tworzy on wspaniałą muzykę, jedyną i niepowtarzalną, której da się słuchać bez znudzenia.
Opowiada a zarazem przypomina o Polsce. Także owy obcokrajowiec po tym koncercie nigdy nie zapomni o pięknym kraju jakim jest Polska.
2. Dom w Żelazowej Woli