Odpowiedzi

2010-03-13T19:44:26+01:00
Fikcyjni
Zbyszko i Maćko z bogdanca,Jurand ze spychowa <Zygfryd de Lówe,Kuno Liechteinstein.
Prawdziwi
Marcin z Wrocimowic,Powła z taczewa,Lis z targowiska,Zawisz czarny
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T19:46:12+01:00
Bohaterowie historyczni:
Władysław Jagiełło,
Jadwiga,
Witold – książę litewski,
Konrad von Jungingen – wielki mistrz krzyżacki,
Ulryk von Jungingen,
Janusz – książę mazowiecki,
księżna Anna Danuta,

rycerze polscy:
Zawisza Czarny,
Powała z Taczewa,
Zyndram z Maszkowic.

Bohaterowie fikcyjni:
Zbyszko z Bogdańca,
Maćko z Bogdańca,
Jurand ze Spychowa,
Danusia Jurandówna,
Jagienka Zychówna,
Zych,
Hlawa,
Sanderus,
Fulko de Lorche,
Zygfryd de Löve,
Kuno Lichtenstein,
brat Rotgier,
Hugo von Danveld


Zbyszko
Jurand ze spychowa
Maciko
Jagienka
Danusika