Odpowiedzi

  • igha
  • Początkujący
2010-03-13T19:49:45+01:00
Dane:
a= 2m/s2
t= 5s

szukane:
V=?

V=a*t[m/s2 * s = m/s]

V= 2*5
V=10 m/s

s=a*t2/2 [ m/s2 *s2 = m]
s=2*(5*5)/2
s=50/2
s=25 m
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T19:55:20+01:00
Dane: Szukane:
v=?
a=2m/s²
t=5s

v =a ×t
v=2m/s²× 5s
v=10 m/s

Dane: Szukane:
s=?
v= 10m/s
t= 5s

s=a ×t²/2= v/t×t²/2=v×t/2
s=10m/s × 5s/2
s=10m /2
s=5m
Odp:Piłka osiągnie szybkość 10 m/s. W tym czasie przebędzie drogę 5m.

Myślę że pomogłam...:)))
Liczę na naj xD
Pozdro!!!!:0
3 3 3