Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T19:58:54+01:00
Droga Kasiu!
Na początku mojego listu serdecznie Cię pozdrawiam.Chcę Ci napisać o moich planach na wielkanoc.
W czasie świąt wielkanocnych pojadę z rodziną do mojej babci.Razem z kuzynostwem będziemy malować pisanki.Nie mogę się doczekać kiedy pójdę ze święconką do kościoła.Całe Święta spedze z babcia.Będzie miła świąteczna atmosfera.A ty jakie masz pany świąteczne?Napisz mi proszę.
To już koniec mojego listu.Serdecznie Cię pozdrawiam.Życzę Tobie i Twojej rodzinie wspaniałych,rodzinnych świąt!
Asia
2010-03-13T20:01:01+01:00
Droga Adriano!
Piszę ten list,aby opowiedzieć ci o moich planach na Święta Wielkanocne.Mam nadzieję,że Ty również mi o nich opowiesz.
Na początek planuję przygotować kolorowe jajka.
Myślę,że w tym roku bardziej mi się udadzą niż w zeszłym.
Na pewno mój koszyczek Wielkanocny będzie piękny.
Postaram się. Jeden dzień przed Świętami pójdę do Kościoła,
aby poświęcić wielkanocny koszyczek.Święta miną szybko,
ale miło i przyjemnie.
Lubię Święta Wielkanocne,i mam nadzieję że dobrze wszystko się wydarzy . Mam nadzieję,Adrianko,że odpiszesz.

Z Pozdrowieniami......