Odpowiedzi

2010-03-13T20:04:53+01:00
Miejsce zamieszkania stanowi ważną rzecz w życiu każdego człowieka. Mamy się tam czuć wygodnie i swojsko. Tak naprawdę zależy to od tego czy lubimy żyć w tłumie, w miejscach tętniących życiem. Czy jednak wolimy cichą i spokojną wieś. Każde z tych miejsc ma swoje zalety, a także wady. Myślę, że zależy to trochę od wieku. Osoby młode, przebojowe wolą miasto, gdzie mogą się rozwijać, ale i dobrze bawić. Starsze osoby, które już dużo przeżyły wolą wieś. Ta cisza, spokój i brak spalin wywołuję uśmiech na ich twarzy. Należy pamiętać, że człowiek to osoba, która musi przebywać z innymi, żeby czuć się szczęśliwszym, a to może mieć zarówno na wsi jak i w mieście.
78 4 78
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T20:08:27+01:00
Zalety życia na wsi:
-czyste powietrze
-ciasza, spokój, na drogach mały ruch
-można chodzić do lasu na spacery
-można uprawiać swoje owoce i warzywa
-wieksza swoboda
Wady życia na wsi:
-cięzka praca w polu
-cieżko znaleźć dobrą pracę
-mało sklepów
-złe dziurawe drogi
Zalety życia w mieście
-mozna szybko znalesć dobrze płatną prace
-dużo sklepów, centra handlowe, lepsza służba zdrowia,
-dobre drogi
Wady zycia w mieście
-zanieczyszczenia(pyły i spaliny samochodowe)
-korki, duże natężenia ruchu
96 4 96
dzięki
niektóre słowa się powtarzają ale i tak wielkie dzięki