Sposród wymienonych cech dwutlenku węgla, podkreśl te które zdecydowały, że używa sie go do produkcji gaśnić przeciwpożarowych

Dwutlenek węgla to gaz:
1) bezbarwny
2) bezwonny
3) cięższy od powietrza
4) rozpuszczony w wodzi9e nadaje jej kwaskowaty smak
5) niepalny

uzasadnij swój wybór


POMOCY Z GÓRY DZIĘKUJE CZEKAM NA PILNĄ ODPOWIEDŹ

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T19:56:29+01:00
3, bo odcina dostęp powietrza(ono jest na górze, tam gdzie nie ma ognia) i 5(bo się nie zapali).
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T20:07:48+01:00
*niepalny
dlatego że podczas pożaru się gaśnica nie pali


LICZĘ NA NAJ
9 4 9