Odpowiedzi

2010-03-13T20:01:16+01:00
Polega to na tym, że materia jest wytwarzana przez producentów, a przetwarzana przez konsumentów, do których należą także destruenci. Destruenci przetwarzają materię organiczną, zamieniając szczątki organiczne na proste substancje, z których korzystają ponownie producenci. :)
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T20:13:51+01:00
W przyrodzie bakterie pełnią funkcje destruentów, ponieważ rozkładają one martwą materię na proste związki organiczne, które potem ponownie są wykorzystywane przez inne organizmy. Bakterię pełniąc tę funkcje spełniają bardzo duża rolę w procesie rozkładu materii.


Myślę, że pomogłam :)
Liczę na naj :)
5 4 5