Odpowiedzi

2010-03-13T20:08:03+01:00
1. rachunek sumienia
2. żal za grzechy
3. mocne postanowienie poprawy
4. spowiedź szczera
5. zadośćuczynienie Panu Bogu i bliźniemu
1 5 1
2010-03-13T20:08:45+01:00
1. Rachunek sumienia
2. Żal za grzechy
3. Mocne postanowienie poprawy
4. Szczera spowiedź
5. Zadość uczynienie Panu Bogu i Bliźniemu.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T20:16:46+01:00
1. Rachunek sumienia (przemyśl swoje zachowanie)
2. Żal za grzechy
3. Mocne postanowienie poprawy (obiecaj sobie, ze więcej nie popełnisz tego błędu)
4. Szczera spowiedź (wyspowiadaj się przed Bogiem i obiecaj poprawę)
5. Zadość uczynienie Panu Bogu i Bliźniemu.