Przetłumacz na polski:

Więc tak:
<I like Justin Bieber> ;P
-Mam na imię Ola
-Jestem szalona
-Zawsze uśmiechnięta
-Nigdy przygnębiona
-Mam 16 lat
-Brązowe oczy
-Brązowe włosy
-Wzrost: 157 cm.
-Ulubiony kolor: niebieski i fioletowy
-Ulubione jedzenie: Spaghetti
-Słucham: Popu, R&B
- Jestem leworęczna
-Lubie malować paznokcie na fioletowo
-Ulubiony napój: sok pomarańczowy

Co lubię:

-Jeździć na rolkach i desce
-Lubię też Justina Biebera

Nie lubię:

-Chłopaków, którzy na pierwszym spotkaniu pytają się: "Chcesz ze mną chodzić"!


Chodzę do szkoły, śpiewam w chórze.... Uczę się.... I takie tam głupie różne rzeczy :D

Plisssss pomóżcie!! a z angielskiego to ja nic nie umiem! Prosze pomóżcie!

2

Odpowiedzi

2010-03-13T20:13:22+01:00
Lubię Justina Biebera
-Mam na imię Ola
-Jestem szalona
-Zawsze uśmiechnięta
-Nigdy przygnębiona
-Mam 16 lat
-Brązowe oczy
-Brązowe włosy
-Wzrost: 157 cm.
-Ulubiony kolor: niebieski i fioletowy
-Ulubione jedzenie: Spaghetti
-Słucham: Popu, R&B
- Jestem leworęczna
-Lubie malować paznokcie na fioletowo
-Ulubiony napój: sok pomarańczowy
Co lubię:
-Jeździć na rolkach i desce
-Lubię też Justina Biebera
Nie lubię:
-Chłopaków, którzy na pierwszym spotkaniu pytają się: "Chcesz ze mną chodzić"!
Chodzę do szkoły, śpiewam w chórze.... Uczę się....


Napisałaś żeby tłumaczyć na polski, a ponieważ wszystkie zdania oprócz pierwszego są po polsku miałam mało roboty ;p
następnym razem uważnie pisz polecenia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T20:31:54+01:00
A więc tak :
I like Justin Bieber ;P

My name is Ola.

I'm crazy.

I'm everytime have smile.

I'm never sad.

I'm 16 years old.

I have got a brown eyes and brown hair.

J have 157m.
My favourite colors are violet and blue.

My favourite dish is sphaghetti.

i like pop and R&B music.

I'm left hander.

i like paint nails a violet.

My favourite drink is orange juice.

What I like.?
Ride on ..... and desce.

And I like Justin Bieber.

I don't like :
boys who says on first meets :" Whould you like be my girl.?"

I'm go to school and I sing in choor.

mam nadzieje że codziło o anglika