Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T23:49:18+02:00
Muzycy często piszą teksty o swoich uczuciach. Dlatego są one prawdziwe i ludzie mogą się z nimi utożsamiać. Poza tym inspiracją wielu muzyków są inni ludzie, np. rap to wytwór ludzi ulicy. Czyli osób, które wychowały się na miejskich osiedlach. Jazz to muzyka, która powstała z piosenek niewolników.
2009-10-25T02:54:30+01:00
Nic co ludzkie, nie jest mi obce...- muzycy tak naprawdę rozumieją uczucia,przemyslenia,pragnienia,sprawy dotyczące innych ludzi.Wiele z nich przeszło wiele ciężkich chwil w życiu,poprzez tekst piosenki chcą się podzielić tym z innymi ludzmi.Jednak nie tylko teksty dotyczą jakichś traumatycznych przezyc.Mogą być o miłości...o czymkolwiek.Najważniejsze by dawały do myślenia,by słuchacz mógł się z tym utożsamić.Bo przecież muzycy to także ludzie,wiec dobrze rozumieja wszystkie sprawy dotyczace człowieka.