Odpowiedzi

2010-03-13T20:19:36+01:00
"To już jest koniec" - Elektryczne Gitary
" Ale to już było" - Maryla Rodowicz
"Ostatni raz" - Manchester
" Szczęśliwej drogi już czas" - Ryszard Rynkowski
"Pokolenie" - Kombi


Mam nadzieję, że pomogłam ;)
2010-03-13T20:35:21+01:00
→Elektryczne Gitary - Koniec
→Kabaret Otto - Wakacje
→Ale to już było Maryla Rodowicz
→Szczęśliwej drogi już czas
→Ostatni raz - Manchester
→Eminem- We Made You

Liczę na naj;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T20:42:54+01:00
"Powrócisz tu"-miałam to na koniec podstawówki.. wsyzcy płakali..;]
"To juz jest koniec"