Odpowiedzi

2010-03-13T20:20:03+01:00
Pas bezpieczeństwa służy do ochrony człowiek w pojeździe. Dzięki niemu możemy bezpieczniej podróżować. Gdyby go nie było bylibyśmy narażeni na wiele wypadków drogowych które mogły by się źle kończyć.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T20:22:16+01:00
Pasami bezpieczeństwa w samochodzie lub samolocie nazywamy pasy z tkaniny lub tworzywa sztucznego, które po zapięciu częściowo chronią ludzi przed uszkodzeniami ciała w razie zderzenia lub gwałtownego hamowania samochodu, lub wpadnięcia samolotu w turbulencje. Ścisłe powiązanie pasażerów ze szkieletem kabiny samochodu tworzącym klatkę bezpieczeństwa za pomocą ciasno dopasowanych pasów bezpieczeństwa pozwala użytkownikom pojazdu wytracić prędkość podczas zderzenia wraz z samochodem.
3 4 3