Na trasie Brodno-Buki-Troczki-Łąki odbył się wyścig kolarski gimnazjalistów.Uczniowie wystartowali o 9.00 Piotr pokonał kolejne etapy długości ; 22km 9 km 14 km odpowiednio przez 36 min 40s,15min, 23min 20s.Z jaką prędkością jechał??
a)30km/h
b)32,5 km/h
c)34,2km/h
d) 36 km/h

Potrzebuję pilnie!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T20:30:16+01:00
22 + 9 + 14 = 45 km
36 2/3 + 15 + 23 1/3 = 75 min = 1,25 h

45 / 1,25 = 36 km/h
1 5 1
2010-03-13T20:41:08+01:00
S = 22km+9km+14km = 45km

t = 36min40s+15min+23min20s = 36min+1min+15min+23min = 37min+38min = 1h15min = 1,25h

V = S:t

V = 45km:1,25h = 36km/h

odpowiedź D
2010-03-13T20:51:53+01:00
S-droga=22km+9km+14km=45km
t-czas=36min40s+15min+23min20s=75min=1h 15min=1,25h
V-prędkość=?
V=s:t
V=45km:1,25h
V=36km/h
odp.jechał z prędkością 36km/h