Odpowiedzi

2010-03-13T20:33:44+01:00
Współczesne dzieci zmagają sie na co dzień z presją otoczenia. Jeżeli chcą zostać sobą w tym zakręconym świecie, muszą odmawiać rówieśnikom. Dzieci z biednych rodzin, muszą zmagać się z tym, że są wyśmiewane przez te zamożniejsze. Lecz biedny, nie znaczy gorszy. Zmagają się z nauką, nie wszystkie zadania w szkole są proste. Muszą stawić czoła też odrzuceniu. Dziewczyna lub chłopak który im się podoba, nie koniecznie czuje to samo. Czasami też zmagają sie z rodzicami, którzy wybrali dla nich inną drogę niż sobie wyobrażali. Zmagają się z kościołem, mają inne przekonania i chcą zarazić nimi cały świat. Często też zmagają sie z samymi sobą, nie chcą być tacy jakich ukształtowali ich inny.

Trochę kiepskie stylistycznie, popraw
41 3 41
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T20:38:46+01:00
Współczesne dzieci zmagają się z wieloma problemami. Często słyszy się o patologii rodzinnej. Nie ma chyba nic gorszego niż fizyczne lub psychiczne znęcanie się rodziców nad własnymi dziećmi. Kolejnym problemem może być niemożność dopasowania się do środowiska. W dzisiejszych czasach trwa pogoń za pieniądzem. Nie każdego stać, na to aby zaspokoić podstawowe potrzeby dziecka, a co dopiero kupować mu różne sprzęty elektroniczne, tylko po to, aby dopasował się do otoczenia -bo inne dzieci posiadają komórkę, czy laptop. Dzieci obecnych czasów narażone są na przemoc, pornografię i używki. Ciężko jest odmówić kolegom, którzy imponują innym bo np palą papierosy. Często też bywa tak, że starsze dzieci wymuszają pieniądze od młodszych. Najmłodsi nie są w stanie się obronić i często boją się powiedzieć o tym rodzicom. Wiele dzieci zmuszonych jest patrzeć na alkoholizm rodziców i z tego powodu czują się gorsi od dzieci, które żyją w ,,normalnych'' rodzinach. Bardzo często słyszy się także o molestowaniu dzieci. Takie znęcanie się nad dzieckiem często pozostawia piętno na jego psychice i negatywnie wpływa na jego rozwój.
147 4 147