Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T20:37:10+01:00
Pobrzeże szczecińskie
Ważniejsze miasta: Szczecin, Stargard Szczeciński, Świnoujście, Police, Goleniów, Gryfino, Nowogard,

Pobrzeże Koszalińskie
Ważniejsze miasta: Koszalin, Słupsk, Kołobrzeg, Lębork, Białogard,

Pobrzeże Gdańskie
Ważniejsze miasta: Gdańsk, Gdynia, Sopot, Malbork, Hel,
11 3 11
2010-03-13T20:44:43+01:00
Pobrzeże szczecińskie
Większe miasta: Szczecin, Stargard Szczeciński, Świnoujście, Police, Goleniów, Nowogard,

Pobrzeże Koszalińskie
Większe miasta: Koszalin, Słupsk, Kołobrzeg, Lębork, Białogard,

Pobrzeże Gdańskie
Większe miasta: Gdańsk, Gdynia, Sopot, Malbork, Hel,
9 4 9