Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T20:51:19+01:00
1 (2 2/5)
B 1. 1(12B +9) 2.(42B -4) 3. (22B +6) 4.(04,02B) 5. (1/6B + 5/6)
C 1. (20b + 6C) 2.(1,4A +7) 3.(0,9B+12) 4.1.6A-2,4C) 5.(2,5A+O,5B)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T21:31:56+01:00
2⅖a+2⅖=2⅖(a+1)
b)12b+9=3(4b+3)
42-4b=2(21-2b)
22b+6=2(11b+3)
0,4-0,2b=0,2(2-b)
⅙b+⅚=⅙(b+5)
c)20b+6c=2(10b+3c)
1,4a-7=1,4(1-5)
0,9b+12=0,3(3+40)
1,6a-2,4c=4(0,4-2)
2,5a+0,5b=0,5(5a+b)