Odpowiedzi

2010-03-13T20:53:07+01:00
Obliczasz z pitagorasa przeciwprostokątną. Obliczasz pole z przyprostokątnych i podstawiasz wzór na przeciwprostokątną.

2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T20:55:21+01:00
4(do kwadratu) + 8 ( do kwadratu) = x do kwadratu
16+64=x( do kwadratu)
x (do kwadratu) = 80
x=pierwiastek z 80
x= pierwiastek z 20 * 4
x = 2 pierwiastek z 20
x = 2 pierwiastek z 4 * 5
x= 4 i pierwistek z 5
p=4*8 : 2 = 16cm (kwadratowych)
P=a*x :2
P= 4 i pierwistek z 5 *x :2
16=2 i pierwiastek z 5 * x
16: 2 i pierwiastek z 5 = x /* pierwiastek z 5
8 pierwiastek z 5 : 5
15 2 15
2010-03-13T20:57:03+01:00
a*h
P=-------
2
P=6*8/2
P=24

c²=a²+b²
c²=6²+8²
c²=36+64
c²=100
c= √100
c=10 - trzeci bok trójkąta

24=10h/2
10h=48
h=4,8