Odpowiedzi

2010-03-13T20:50:30+01:00
X-8-wiek Zosi
x-wiek Benii
x-8+x=40
2x=48
x=24
24-11=13
24-3-8=13
Odp za 13 lat będą miały łącznie 40 lat.
2010-03-13T20:50:33+01:00
3+11 = 14
40-14 = 26
26:2 = 13

za 13 lat Zosia będzie miała 16 lat, a Benia 24, czyli razem 40 lat
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T20:52:05+01:00
Zosia ma obecnie 3 lata. Benia 11 lat.za ile lat będą miały obie 40 lat?
wiek Zosi - 3
wiek Beni - 11
3+x - wiek Zosi za x lat - 3+13=16
11+x - wiek Beni za x lat - 11+13=24


3+x+11+x=40
2x=40-14
2x=26 /:2
x=13

Odp.: Za 13 lat będą miały 40 lat.