Odpowiedzi

2010-03-13T20:51:26+01:00
Rozwój miast państw,
ilość epidemii
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T21:44:06+01:00
- wysoka stopa urodzeń żywych
- wydłużenie się średniej długości życia
- relatywnie duży procentowy udział ludzi młodych w społeczeństwie
- wysoka płodność kobiet, płodność to stosunek liczby urodzeń w danym okresie do liczby kobiet w wieku rozrodczym
- panujący model rodziny wielodzietnej, kształtowany przez religię, kulturę i środowisko zamieszkania,

mysle ze pomoglam :) licze na naj :)
3 2 3