Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T20:55:33+01:00
Rysujesz wykres funkcji y=2x będący linią prostą
czyli dla x=1 y=2 ; x=3 y=6

następnie rysujesz wykres funkcji będący "lustrzanym odbiciem" y=2x względem osi OY.
czyli dla x=-1 y=2 ; x=-3 y=6

mamy dwie proste. nas interesują tylko części prostych o wartościach y dodatnich - to one tworzą wykres. Części mające wartości y poniżej zera można wytrzeć, nie rysować, zignorować. nie są ważne
2010-03-13T20:57:27+01:00