PRoszę o dokładne przetłumaczenie zdań :

1.Dürfen wir heute bei Nadia übarnachten.
2.Mama, durf ich noch ein Stück Torte nechmen.
3.Herr Möller, ich habe Ihnen doch gesegt, Sie dürfen keinen Alkohol trinken!
4.Shakira? Na klar, ihr dürft ins Kino gehen.
5.Jakob darf nicht mit ins Kino. Er hat Hausarrest.
6.Habt ihr euren Vater nicht gehört? Ihr dürft nicht in die Disco.
7. Nur Leute mit Eintrittskarten dürfen rein.

z góry dziękuję ;***

2

Odpowiedzi

2010-03-13T21:18:57+01:00
1.możemy dzisiaj u Nadii nocowac?
2.mama,mogę jeszcze wziąśc jeden kawałek tortu?
3. Panie Muller, powiedziałam panu. Nie może pan pic alkoholu!
4.Shakira? Ta jasne, możecie iśc do kina.
5.Jakub nie może isc z nami do kina on ma areszt domowy.
6.Czy wasz tata nie słyszał? nie możecie isc na dyskoteke.
7.mogą Tylko ludzie z prawdziwym biletem wstępu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T21:33:04+01:00

1. Możemy teraz nocować u Nadii.
2.mama,mogę jeszcze wziąśc jeden kawałek tortu?
3. Panie Muller, powiedziałam panu. Nie może pan pic alkoholu!
4.Shakira? Ta jasne, możecie iśc do kina.
5.Jakub nie może isc z nami do kina on ma areszt domowy.
6.Czy wasz tata nie słyszał? nie możecie isc na dyskoteke.
7.mogą Tylko ludzie z prawdziwym biletem wstępu.