Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T20:57:40+01:00
Bożena i Władek w jednym stali domu,
Bożena na górze, a Władek na dole;
Bożena, spokojna, nie wadziła nikomu,
Władek najdziksze wymyślał swawole.
Bożena się wkurzyła i Władkowi w pupę przywaliła


Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T20:57:43+01:00
Przedstawiam wam parkę tak bardzo zgraną
Bożenę i Waldka co się kochają
Bożena jest miła i uśmiechnięta
A Waldek nerwowy gdy go coś opęta
Oboje fajni i dopasowani
Bożenka to taka piękna pani
Waldek nie powiem urodą nie grzeszy
A Bożenka tylko go uśmiechem cieszy

1 5 1
2010-03-13T20:59:29+01:00
Bożenka i władek to żaden przypadek,
to ludzie szczęsliwi choc troszke zdradliwi,
władek spokojny chłopaczek, co nie przeżywa wewnętrznych tułaczek,
bożenka szalona pracy poświęcona.
kiedy bozenka i władek się spotkali szybko się zakochali,
szybko sie pobralii i dzieci wychowali xD