Odpowiedzi

2010-03-13T20:57:30+01:00
Zgadzam się z tym, bo to media są pośrednikami pomiędzy władzą a narodem i ukazują polityków, ich decyzje, kierowanie krajem. Pokazują ich w dobrym bądź złym świetle i dlatego mówimy że media pełnią rolę czwartej władzy.
2 4 2
2010-03-13T20:58:06+01:00
Srodki masowego przekazu rzecxzywiscie pełnia role czwartej władzy, ponieważ są nieuzależnione od nikogo. Mogą wyrażac swoje opinie i dzieki nim czesto rozwiazuje sie problemy ludzkie.
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T21:29:43+01:00
-wpływają na rozwój i postępowanie człowieka. Wpływ ten ma charakter masowy obejmuje całe społeczeństwo. Oglądając reklamy jesteśmy cały czas namawiani na jakiś produkt
-podczas wyborów samorządowych w mass mediach dzieje się naprawde duzy chaos. Każdy środek zarówno gazety jak i tv starają się najlepiej przedstawic swojego faworyta żeby zdobył jak największe poparcie wśród obywateli.
-środki masowego przekazu dostarczają nam także rozrywki quizy oglądamy różne edukacyjne programy, kształtujemy przy tym wiedzię
-dostarczają informacji o wydarzeniach i sytuacji w społeczeństwie. Ludzie są zorientowani co się dzieje
3 3 3