Vor vielen , vielen Jahren lebte eine gute Fee . Sie wohnte in einem Blumenkelch im Wald und fuhrte ein Glückliches leben . Sie liebte die Sonne , die Welt und die Menschen und manchmal erfullte sie den Menschen sogar kleine Wunsche . Eines Tages beobachtete sie kinder , die Beeren im Wald sammelten . Die kinder erzahlten sich lustige Geschichten und lachten laut . Die Sonne neigte sich zum Untergang , aber die Kinder bemerkten es nicht und spielten sorglos weiter . Auf einmal horten sie komische Stimmen - sie drehten sich um und erblickten den bosen Wolf . Was machst du hier , fragte das Madchen . Ich suche etwas zum Fressen , antwortete der Wolf und machte seinen Maul auf . Stopp , sagte auf einmal die Fee . das ist doch nicht dein Marchen Das Rotkappchen wohnt woanders . Mist , schimpfte der Wolf und entfernte sich rasch . Die gute Fee atmete erleichtert auf und schickte die kinder nanch Hause , wo schon die Eltern warteten

Proszę o przetłumaczenie tego tekstu ; ))

3

Odpowiedzi

2010-03-13T21:09:45+01:00
Wiele, wiele lat temu mieszkał wróżka. Mieszkała w wazonie w lesie i doprowadziła do życia szczęśliwego. Kochała słońce, świat i ludzi, a czasami wypełnia ludzkie pragnienie, aby nawet małe. Pewnego dnia obserwuje dzieci, które zebrane jagody w lesie. Dzieci są związane zabawne historie i śmiał się głośno. Słońce było blisko do wyginięcia, ale dzieci nie zauważyłam i przechowywane gry niedbale.Nagle słyszą dziwne głosy - odwróciła się i ujrzała Bosen Wolf. Co ty tutaj robisz ;, zapytała dziewczyna. Szukam czegoś do jedzenia, odparł wilk i otworzył usta. Przystanek przy powiedział kiedyś bajki. To nie twoja bajka Rotkäppchen mieszka gdzie indziej jest. Cholera, przeklęty wilk i się szybko schował. Bajki odetchnął z ulgą i wysłał dzieci do domu Nanche, gdzie nawet rodzice czekali
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T21:18:58+01:00
Przed wielu, wielu laty żyła dobra wróżka. Mieszkała w kielichu kwiata, w lesie i miała szczęśliwe życie.Kochała słońce, świat i ludzi, nawrt czasami spełniała ludziom małe życzenia. Pewnego dnia przyflądała się dziecią zbierające jagody w lesie. Dzieci opowiadały sobie śmieszne historijki i głośno się śmiały. Słońce prawie zaszło, ale dzieci tego nie zauważyły i bawiły się dalej. w pewnym momenicie usłyszały śmieszny głosy- odwróciły się i ujrzały złego wilka. Co tu robisz, zapytała się dziewczynka. Szukam czegoś do jedzenia, odpowiedział wilk i otworzył pysk. Stop, powiedziała nagle wróżka. To przecisz nie jest twoja bajka, Czerwony Kapturek mieszka gdzie indzie. Kurcze, przeklnął Wolk i szypko zniknął. Dobra wróżka odetchnęła z ulgą i wysłała dzieci do domu, gdzie czekali już ich rodzice.
1 5 1
2010-03-13T21:25:36+01:00
Dawno, dawno temu żyła dobra wróżka. Mieszkała w kielichu kwiatu w lesie i wiodła szczęśliwe życie. Kochała słońce, świat i ludzi i niekiedy spełniała nawet ich małe życzenia. Pewnego dnia obserwowała ona dzieci zbierające w lesie jagody. Dzieci opowiadały sobie zabawne historie i śmiały się głośno. Słońce zachodziło, ale dzieci nie zauważyły tego i bawiły się dalej. W pewnym momencie usłyszały śmieszne głosy i spostrzegły złego wilka. "Co tu robisz" - zapytała dziewczynka. "Szukam czegoś do żarcia" - odparł wilk i otworzył pysk. "Stop" - powiedziała wróżka - "to nie jest twoja bajka. Czerwony kapturek mieszka gdzie indziej." "Bzdura!" - pomstował wilk i oddalił się prędko. Dobra wróżka odetchnęła z ulgą i wysłała dzieci do domu, gdzie czekali na nie rodzice.