Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T21:01:30+01:00
1lekkomyslny
2krnąbrny
3 ulegajacy marzeniom
4 chciacy wzbić sie w przestworza
5 chce poczuc sie jak ptak
6 pragnie latać
7 marzyciel
8 uciekinier z krety
9 nieposłuszny dedalowi
10 młody
11 ciekawy świata
12 pragnacy podrózować
22 2 22
2010-03-13T21:01:33+01:00
Ikar:
idealista, pragnie wolności, ciekawy świata, buntowniczy, nie dostosowujący się do zasad, śmiały, nieostrożny, pokonuje ograniczenia, nierozważny, nie posiada zdolności do analizy i przewidywania wydarzeń
20 4 20
2010-03-13T21:02:00+01:00
-marzyciel
-fascynacja światem
-lubiący ryzyko
-nieposłuszny
-nieodpowiedzialny
-lekkomyślny
-ciekawski
10 3 10