Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T21:46:43+01:00
Im bardziej dojrzałe są Twoje priorytety, Twoje wartości w życiu, im bardziej masz dojrzałą osobowość i charakter, tym bardziej jesteś zdolny do bezwarunkowej miłości.
2010-03-13T22:22:04+01:00
Miłość aby mogła przetrwac musi być dojrzała, a im bardziej człowiek jest dojrzały emocjonalnie, psychicznie i swoimi działaniami tym ma większą szansę na bezwarunkową,bezgraniczną i dojrzała miłość która może przetrwać tylko tym że znają znaczenie milości i wiedzą że należy ją bardzo szanować i żę człowiek dojrzały ma w sobie dojrzałą miłość którą chce sie podzielic z ukochana osoba