Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T21:02:44+01:00
Msza św, to spotkanie z Bogiem i innymi, którzy wyznają te same poglądy religijne. W życiu każdego katolika jest bardzo ważna, ponieważ indywidualna rozmowa ze stwórcą.
4 3 4
2010-03-13T21:02:54+01:00
Msza .Św jest to spotkanie nasze z Jezuzem Chrystusem pod postacią chleba i wina .

:*
4 2 4
2010-03-13T21:34:25+01:00
Msza Św. jest dla mnie zbliżeniem do Pana Boga. W końcu to ona objaśnia i daje nam do zrozumienia że Jezus zawsze był i jest z nami .
4 3 4