Odpowiedzi

2010-03-13T21:12:30+01:00
X(x+7)= 2x(-3)
x²+7x=-6x
x²+13x=0
x(x+13)=0
x=0 lub x=-13

(x -2)²+11x = 2(x -2) ( x+2)+12
x²-4x+4+11x=2(x²-4)+12
x²+7x+4=2x²-8+12
-x²+7x=0
-x(x-7)=0
x=0 lub x=7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T21:14:47+01:00
X(x+7)= 2x(-3)

x^2+7x=-6x
x^2+7x+6x=0
x^2+13x=0
x(x+13)=0
x=0 i x=-13

(x -2)²+11x = 2(x -2) ( x+2)+12
x^2-4x+4+11x=(2x-4)*(x+2)+12
x^2+7x+4=2x^2+4x-4x-8+12
x^2+7x+4=2x^2+4
-x^2+7x=0
x(-x+7)=0
x=0 i -x=-7 czyli x=7