Odpowiedzi

2010-03-13T21:26:02+01:00
Jest to morze lerzące pomiędzy Europą, Afryką i Azją.
Atrakcje to:
- wspaniały podwodny świat (nurkowanie)
- ciepła pogoda
- piaszczysta plaża
- cieplutka woda
- piekne widoki
- czytsa woda
- wspaniałe krajobrazy
39 4 39
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T21:26:22+01:00
- ciepły klimat (woda, plaże, temperatury, rzadkie deszcze itp.)
- dużo obiektów które można zwiedzać sięgające starożytności i wcześniej
- niespotykana kuchnia i produkty dostępne tylko w tamtym rejonie
- kultura
- kraje stawiają na turystykę więc dobrze rozwinieta sieć informacyjna wzglednie komunikacyjna
- tanio jak w porownaniu np. z innymi rejonami swiata
- mozliwosc uprawiania sportow (wodnych ladowych w tym extremalnych)
21 4 21