Odpowiedzi

2010-03-13T21:21:08+01:00
Skały skorupy ziemskiej są wykorzystywane do ocieplenia mieszkań (węgiel),
do tworzenia rurociągów,w budowlance,do produkcji tworzyw sztucznych,jako biżuteria.

Licze na najlepsze:).
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T21:21:52+01:00
Znaczenie gospodarcze:
- wykorzystywane w przemyśle
- do produkcji tworzyw
- wykorzystywane jako biżuteria
- do ocieplenia mieszkań (węgiel)
- wykorzystywane do tworzenia rurociągów
Skały dzielą się na trzy główne grupy: skały magmowe, osadowe i metamorficzne.
1 2 1
2010-03-13T21:22:41+01:00
Od rodzaju skały macierzystej zależy rodzaj podłoża, czyli ważne w rolnictwie.

Różnego rodzaju skały takie jak lawa wulkaniczna wykorzystywane są w jubilerstwie jako cenna ozdoba

Także takie surowce jak węgiel dają dużo ciepła i energii.

P. bardzooo:)