Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T21:27:23+01:00
Że gazeta lub stacja telewizyjna jest niezależna znaczy to ,że od niczego ani od nikogo nie zależy np. w podejmowaniu jakichkolwiek decyzji czy w wemitowaniu jakiegoś programu
1 5 1
2010-03-13T21:27:36+01:00
Oznacza to, że nie działa pod rozkazami rządu, może publikować wszystkie informacje i mówić wszystko. Nie ma ograniczeń. Suwerenna, nie podlega władzy czy ograniczeniom.
5 3 5
2010-03-13T21:32:53+01:00
Niezalezne czyli nie ma na nie wplywu na przekazywane w niej tresci osoba trzecia czyli sponsor, rzad panstwa I inne osoby.
3 3 3