Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T21:28:52+01:00
Koalicje tworzą PO(Platforma Obywatelska ) oraz PSL(Polskie Stronnictwo Ludowe)
Opozycje tworzy
-PiS (prawo i Sprawiedliwość)
-SLD(Sojusz Lewicy Demokratycznej)
9 3 9
  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T21:31:17+01:00
Opozycja : PiS i SLD
Koalicja: PO i PSL
7 2 7
  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T21:45:25+01:00
Koalicja: PO, PSL
Opozycja:PiS, SLD
6 2 6