Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T02:01:24+01:00
Jest liczba parzysta poniewaz. znajduje sie w zbiorze liczb rzeczywistych . Suma kolejnych dwuch kwadrawtów wynosi 16.poniewaz pierwsza suma kwadratu wynosi 8 . i trzeba to pomnozyc razy 2 .
1 3 1
2009-10-25T02:06:06+01:00
(2x + 1)²+ (2x + 3)²= 4x² + 4x +1 + 4x² +12x +9 = 8x² + 16x + 10 = 2(4x² + 8x + 5)

Musi być parzysta po pomnożeniu przez 2.


1 5 1