Odpowiedzi

2010-03-13T22:01:31+01:00
Dedal był smutny xdd

A na serio :

Dedal po upadku ukochanego syna był zrozpaczony. Czuł pustkę,ból, nienawiśc do niesprawiedliwego świata. Zastanawiał się dlaczego, dlaczego to właśnie jego spotkało ? Czym tak bardzo rozzłościł bogów ? Był przygnębiony. Całymi dniami rozmyślał gdzie popełnił błąd, dlaczego syn go nie usłuchał. Jeszcze jedna myśl nie dawała mu spokoju. Zastanawiał się czy mógł znaleźc inny, bezpieczniejszy sposób wydostania się z wyspy ? Czy jego syn przeżyłby wówczas ? Na to pytanie nie znajdzie już odpowiedzi.

Mam nadzieję że pomogłam :)
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T22:11:29+01:00
Po upadku Ikara, Dedal na pewno czuł smutek, a zarazem radość, gdyż miał rację. Wiedział, że to jego jedyny syn, który nie posłuchał go i się zabił. Sytuacja nie była dla niego łatwa, ponieważ czuł, że jest zły z powodu uporu Ikara. Na pewno w tamtej chwili był "nieprzytomny", gdyż nie wierzył, że to się na prawdę stało. W momencie, gdy zobaczył spadającego syna, z pewnością chciał temu zaradzić. Wściekłość wywołana przez emocje towrzyszące Dedalowi była ogromna. Ikar powiniwn być bardziej posłuszny i dawać powody ojcu do radości i dumy. Nie łatwo było mu się pozbierać, ponieważ wiele rzeczy i osób do dołowała. Dedal przede wszystkim czuł smutek, gdyż utracił bliską mu osobę.

DAJ NAJ NAJ!!!!!
6 4 6