Informacje z biur potwierdzają ,że około 4/5 wszystkich zwiedzających Jaskinię to uczniowie szkół podstawowych .Oblicz ilu uczniów szkół zwiedziło tę jaskinię w ubiegłym roku ,jeśli wszystkich odwiedzających w tym czasie było 12 600

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T21:39:08+01:00
12 600 :5=2520
2520x4=10080
ODP:10080 uczniów.
2010-03-13T21:40:20+01:00
4/5 * 12 600 = 4 * 2520 = 10080 - tylu ze szkół podst.
o to Ci chodziło?..
1 5 1