Odpowiedzi

2010-03-13T21:49:42+01:00
Dnia....o godzinie....pod opieka wychowawcow wybralismy sie na wycieczke do Zoo.Na zbiorce byli wszyscy.dotarlismy do Zoo o godzinie...Oglądalismy rozne zwierzaki,ktore wywolywaly w nas podziw,poniewaz byly one wyjatkowe.Pozniej oprowadzil nas pan po ,,korytarzu pajakow''
wszystkie dziewczyny baly sie isc ale nie bylo zle.Byly tam rozne odmiany pajakow.Podziw wywolaly we mnie nastepujace zwierzaki;żyrafa,mrowkojad,weze,oraz krokodyl. po zoo mielismy wolny czas i poszlismy do maka;D wycieczka byla bardzo udana

ja z tego dostalam 4 mam nadzieje ze ci sie spodoba;)
231 4 231
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T22:27:03+01:00
Dnia.....roku......na zakończenie....klasy pani/pan od przyrody zorganizował/ła wyczieczkę do ZOO. Wszyscy szczęśliwi że lekcje się nie odbędą wsiedliśmy do autobusu i po wesołej podróży stanęliśmy przed bramą, przy której czekał już na nas przewodnik. Widzieliśmy różne rodzaje zwierząt mi najbardziej spodobały się małe małpki, wesoło dokazujące na drzewach. Było słychac również kolorowe papugi, oraz ryczenie lwa. Było cudownie :D Pan razem z przewodnikiem zatrzymywali się przy każdym zwierzęciu i krótko opisywali jego zwyczaje,sposób i miejsce życia.W ZOO spędziliśmy 2 godziny,czas bardzo szybko uciekał a Ja nawet się nie spostrzegłam kiedy trzeba było wracac do domu. To byłą najciekawsza lekcja przyrody w moim życiu !
197 4 197