Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T21:48:05+01:00
Y=3/4x+21
y=-0,4x-2

4y=3x+84
5y=-2x-10

8y=6x+168
15y=-6x-30

23y=138
y=6

5y=-2x-10
30=-2x-10
40=-2x
x=-20

współrzędne punktu przecięcia prostych: x=-20 ; y=6
2010-03-13T21:48:49+01:00
Y=¾x+21
y=-0,4x-2

¾x+21=-0,4x-2
0,75x+0,4x=-2-21
1,15x=-23
x=23:1,15
x=-20
y=-0,4×(-20)-2
y=8-2=6

punkt przecięcia to (-20;6)
1 5 1
2010-03-13T22:02:32+01:00
Y=3/4x+21
y=-0,4x-2

y=3/4x + 21
3/4x + 21 = -0,4x - 2

0,75x + 0,4x = - 23
1.15x = -23 / : 1.15
x = -20

x = -20
y = 3/4(-20) + 21

x = -20
y = -15 + 21

x = -20
y= 6