Podczas pobytu w miejscowosciu gorskiej Adam wypozyczyl narty w wypozyczalni SUPER,a Bartek w wypozyczalni EKSTRA.
Wypozyczalnia spuer:Cena za wypozyczenie nart:10zl i dodatkowo 5zl za kazda godzine uzytkowania.
Wypozyczalnia ekstra:Cena za wypozyczenie nart:18zl i dodarkowo za 3zl za kazda godzine uzytkowania.
Koszt wypozyczenia nart w obu firmach bedzie taki sam,jezeli chlopcy bd uzywac narty przez?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T22:23:26+01:00
4 godziny
super:10zł+( 4 x 5zł)= 30zł
ekstra: 18zł + ( 4 x 3zł)= 30zł
przez 4 godziny

DASZ NAJ:):):):)????????
2010-03-13T22:30:36+01:00
Adam: 10zł + 20zł ( czyli 4 godz.) = 30zł.
Bartek:18zł + 12zł ( czyli 4 godz.) = 30zł.