Dokoncz zdania:
1. Kościol to............................
2. Kościół przetrwał tyle już lat,bo..........................
3. Do kościoła należa.........................
4. Kościoldaje ludziom....................
5. Ja powinienem dla kosciola................
6. Moja parafia...................
7. Wdzieczny jestemmojej parafi za.....................

3

Odpowiedzi

2010-03-13T22:12:09+01:00
Dokoncz zdania:
1. Kościol to wspólnota.
2. Kościół przetrwał tyle już lat,bo wierni go wspomagają.
3. Do kościoła należa wierni.
4. Kościol daje ludziom wiare i oparcie.
5. Ja powinienem dla kosciola.
6. Moja parafia jest mi bliska.
7. Wdzieczny jestem mojej parafi za to kim mnie uczyniła
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T22:12:32+01:00
1) wspólnota
2) gwarantuje życie wieczne po śmierci
3) wierzący w Jezusa Chrystusa
4) wiarę i nadzieję
5) nawracac nie wierzących
6) dała mi chrzest, komunię świętą i bierzmowanie
7) przyjęcie do wspólnoty chrześcijańskiej poprzez chrzest święty
2010-03-13T22:13:29+01:00
- wspólnota wierzących.
- ma władzę.
- ludzie,parafianie,wierzący.
- świadomość, że są kochani, że jest Ktoś taki, kto ich chciał, nawet gdyby nikt ich nie chciał.
- robić co w mojej mocy, pomagać, modlić się za niego.
- to podstawowy element organizacji terytorialnej kościoła.
- miłość,zrozumienie i pomoc.