Odpowiedzi

2010-03-13T22:31:39+01:00
Babie lato – nici pajęcze, które w pogodne dni jesienne unoszą się w powietrzu. Na tych cienkich nitkach pająki, które je uprzędły, przenoszą się na większe odległości osiągając przy tym niekiedy znaczny pułap (nawet do stratosfery.Wędrówki mają związek z szukaniem schronienia na zimę.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T22:35:45+01:00
Babie lato powstaje z nitek pająków, dzięki nim pajączki przenoszą się na większe odległości i osiągają większą wysokość. Ma to związek z szukaniem schronienia na zimę przez nie.
1 5 1