Odpowiedzi

2009-10-25T08:20:11+01:00
Uważam, że spotkanie z Lisem było najważniejszym spotkaniem Małego Księcia podczas całej jego długiej wędrówki. Dzięki Lisowi chłopiec zrozumiał, że Róża jest dla niego najważniejsza na świecie i, że nie może jej zdradzić i opuścić. Dlatego zdecydował się powrócić na swoją planetę. Dzięki rozmowie z Lisem Książę dostrzegł to, co dla niego najważniejsze, zrozumiał istotę przyjaźni, której szukał i postanowił wrócić w miejsce, gdzie pozostała jego miłość i przyjaźń do Róży bardzo bliskiej jego sercu. Dlatego właśnie to spotkanie było najważniejsze dla Małego Księcia i dla czytelników, gdyż przyjaźń jest elementem życia każdego z nas, a życie bez przyjaźni jest pozbawione wielu przyjemności, szczęścia i wzruszeń.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T08:21:45+01:00
1.Powitanie z Lisem
2.Rozmowa z nim na odległość
3.Propozycja Lisa
4.Oswajanie
5.Pożegnanie